پیشنهاد سردبیر

باشگاه الاهلی عربستان با ارسال نامه ای به AFC خواستار تعویق زمان و مکان دیدار با پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا کرد.

درخواست الاهلی عربستان برای تغییر مکان و زمان دیدار با پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران در هفته اول لیگ نخبگان آسیا باید روز ۲۶ شهریور رو در روی هم قرار گیرند. با این حال هنوز زمین بازی برای برگزاری این دیدار هنوز از سوی باشگاه عربستانی مشخص نشده است.

روزنامه الریاضیه عربستان در این رابطه نوشت: باشگاه الاهلی عربستان از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده است که دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پرسپولیس ایران، که قرار است در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده برگزار شود، به مدت یک روز به تعویق بیافتد یا اینکه اجازه داده شود این دیدار در ورزشگاه امیر عبدالله فیصل برگزار شود.

به گفته منابع دیگر، مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا به احتمال زیاد با برگزاری این دیدار در ورزشگاه امیر عبدالله فیصل در همان تاریخ مقرر موافقت خواهند کرد.

باشگاه الاهلی در حال حاضر با یک مشکل مواجه است، زیرا یک روز پیش از این دیدار، تیم الاتحاد قرار است در تاریخ ۱۵ سپتامبر مقابل تیم الوحده در ورزشگاه ملک عبدالله به میدان برود. طبق مقررات لیگ قهرمانان آسیا، تیم میزبان باید ۴۸ ساعت پیش از دیدار، ورزشگاه را به کنفدراسیون فوتبال آسیا تحویل دهد و ۲۴ ساعت پس از پایان مسابقه، آن را باز پس گیرد.

منابع اعلام کرده‌اند که باشگاه الاهلی مرتکب یک اشتباه اداری شده و تنها ورزشگاه «الجوهره المشعه» را برای برگزاری دیدارهای خود در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرده است. باشگاه الاتحاد نیز اصرار دارد که دیدار مقابل الوحده در همان ورزشگاه برگزار شود، به‌ویژه پس از فروش حدود ۳۵ هزار بلیت این بازی.

همچنین منابع اظهار داشتند که تغییر زمان دیدار الاتحاد و الوحده به نظر فنی سرمربی تیم الاتحاد، لوران بلان، بستگی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.